Fecha actual Vie Nov 01, 2024 11:24 am
Moderadores: Guillermo Luijk, Pablo Valido, laucsap60, klomp, Siniestro
- Cross-brand wireless manual power control of Canon, Fujifilm, Nikon, Olympus, Panasonic, and Pentax flashes;
- Two cross-brand high-speed sync modes: Normal HSS and Power Sync;
- Normal HSS supports shutter speeds up to 1/8000s;
- Power Sync boosts flash contribution above x-sync shutter speed;
- Multi-master supports up to 20 photographers firing the same set of flashes at their own power setting;
- AF-assist light assists focusing in low light environment;
- Flash specific profiles with calibrated power levels for many current and previous flash models;
- User calibration of flash profiles to ensure accurate power output;
- Lo Power mode fires the flash for extremely short length of time;
- Absolute Power mode benchmarks the power output of different flash models to the same light intensity;
- TTL pass-through with Canon, Nikon, Fujifilm, Olympus, Panasonic and Pentax via one single unit;
- Group control allows you to control up to four groups;
- Relay mode triggers the camera shutter and flash in sync;
- Delay mode is configurable from 1 millisecond to 999 seconds;
- Mini-USB port for optional power supply and firmware update.
artur0 escribió:En la versión II, parece que sí, eso espero, mis flashes Canon/Nikon estan esperando. En unos dias los recibo, yá comentaré
bauneq escribió:artur0 escribió:En la versión II, parece que sí, eso espero, mis flashes Canon/Nikon estan esperando. En unos dias los recibo, yá comentaré
Pues sería de agradecer, artur0 ;)
artur0 escribió:Bueno, los recibí hace un par de semanas pero estaba fuera, ayer los desembalé y trasteé un poco. Lo primero, no reconocía la EM1, busque en el foro de la comunidad cactus y encontré la solución al problema, ha un video donde explica lo que hay que hacer, es muy facil y reversible. Ya reconoce tanto cuerpo em1 como flashes canon, los nikon no los tengo aqui, asi que tendra que esperar, pero en principio deberían funcionar bien. Contaré más cuando haga más pruebas.
Enlace al video:
http://www.cactus-image.com/community/d ... ctus-v6-ii
Volver a Accesorios y hardware
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 37 invitados